Za úspechom EVIANu stoja deti z počítača


 

Dôvody zaradenia tohto videa:

  1. Iba na YouTube videlo toto video od jeho zverejnenia viac než 60.000.000 užívateľov.
  2. Predpokladá sa, že celkový počet videní na internete (nie len YouTube) presiahlo 80.000.000, čím získava suverénne prvenstvo v kategórií “Najpopulárnejšia online reklama všetkých čias”.
  3. Prieskum agentúry Nielsen ukázal, že viac ako 80% francúzov a američanov, ktorí toto video videli, o ňom ďalej diskutovali so svojimi priateľmi.
  4. Prieskum ďalej ukázal, že až 95% francúzov (ktorí videli toto video) vôbec nezaregistrovalo kampaň v tradičných médiách.
  5. Viac ako 65% ľudí (ktorí videli toto video) ho ďalej zdieľalo s inými užívateľmi.

Pridaj komentár